Popular Posts

Monday, December 24, 2012

Terima Kasih Allah



Assalamualaikum…

Dah lama tak bercerita di sini.. Sangat sibuk dengan program, esaimen, dan exam sampai makan tak basah mandi pun tak kenyang (memang pon kan : p)

Alhamdulillah, baru selesai jawab take home exam. There’ll be one more paper next year (eh, lama lagi tu) hehe, next year in January ok.. insyaAllah lepas dah habis semua subjek, sem depan saya akan mula dengan tesis @ D.R… belum tahu hujung pangkal lagi nak buat yang mana satu. 

Senang cite, nak buat yang paling cepat boleh habis.. saya perlu habis cepat. Saya nak kerja. Saya nak kumpulkan duit. Saya nak… blablabla… kalau boleh saya nak settlekan perkara yang buatkan saya risau apa akan jadi kalau saya mati tanpa sempat menyelesaikan semuanya.. moga Allah permudahkan urusan saya.. ameen… 

Terima kasih Allah untuk sebuah keluarga yang menjadi penyejuk mata..

Terima kasih Allah untuk sahabat-sahabat fillah..

Terima kasih Allah kerana masih setia mengingatkan saya..

Terima kasih Allah kerana selalu menemani saya..

Terima kasih Allah untuk semua pengalaman berharga dalam hidup ini..

Terima kasih Allah untuk semua ujian ini.. dan saya sentiasa berdoa agar setiap kesakitan dan kesedihan yang saya alami akan mengurangkan dosa-dosa saya sebelum ni.. kerana kalau boleh saya nak jumpa Allah dalam keadaan bebas dari dosa.. 

T_T

 "Ketika orang lain bergantung pada dunia, gantungkanlah dirimu hanya kepada Allah." (Ibnul Qayyim)

No comments:

Post a Comment

Matematik dan Al-Quran

Assalamualaikum. Sebelum ni saya ada kongsikan tentang pecahan dan mengaitkannya dengan al-Quran dalam post Fractions in Daily Life  ....